Nákupní košík
0 kusů za 0 Kč
 
 

Mauro Caffé Concerto zrnková káva 1 kg

 

Mauro Caffé Concerto zrnková káva 1 kg Caffè CONCERTO je jedním z nejprodávanějších druhů kávy Mauro a perfektně se hodí pro přípravu filtrované kávy a pro domácí kávovary.Tostatura lenta proces pomalého pražení, při kte

Cena s DPH 279 Kč
Skladem 10 ks

množství 
 
 
Kategorie: Mauro
Kód: mauro vk1
Záruka:
Výrobce: Mauro
 
 

Mauro Caffé Concerto zrnková káva 1 kg

Caffè CONCERTO je jedním z nejprodávanějších druhů kávy Mauro a perfektně se hodí pro přípravu filtrované kávy a pro domácí kávovary.

Mauro

Tostatura lenta proces pomalého pražení, při kterém se káva praží výrazně pomaleji než v severní části Itálie, dává kávě charakteristické jižní chutě jako jemnou hořkost a výrazné aroma.

Mauro

Káva Mauro se vyznačuje lesklým mastným povrchem zrna, který vzniká právě díky pomalému pražení. Intenzivní aroma a silná charakteristická chuť vyzdvihuje kávu nad ostatní a právě to oceníte. Kávu z jižní Itálie si oblíbí milovníci silných a jasných chutí.

Mauro

Caffè Mauro je jedničkou na trhu v jižní Itálii a na Sicílii. Rázné směsi s vysokým podílem chuťově silných odrůd Robusta jsou základem kávy Mauro.

Caffé Mauro produkuje společnost Mauro Demetrio, S.p.A. Společnost vznikla roku 1949 v Kalábrii ve skladě na Via Florio n. 101, v blízkosti přístavu Reggio. Tehdy tam Demetria Mauro, zakladatel firmy, nainstaloval malý použitý pražící stroj s kapacitou 20 kg. V těžkém období války, kdy panovala deprese a obchodní kapitál téměř neexistoval, měl pan Mauro velké štěstí v podnikání.

Mauro

I přes své postižení z dětství, kdy téměř přišel o zrak, dokázal překonat náročnou situaci a pracoval s obrovským odhodláním a touhou po dokonalosti svého zboží. Čím hůře viděl, tím více se věnoval práci v továrně, kde nakonec strávil dlouhé roky. Snil o tom, že vybuduje velký podnik s tou nejlepší kávou na světě a to se mu v mnoha směrech i podařilo.

Jako první začal prodávat kávu v předvážených sáčcích, do té doby se káva prodávala vážená. Již v roce 1958 produkovala továrna přes tunu kávy denně, ale ani to nestačilo na uspokojení poptávky. Proto se celá firma přestěhovala do nových prostor na Via Borrace. Další prvenství  získal neustálým vyvíjením nových strojů a postupů. Současně vedl velmi úspěšnou reklamní kampaň a dokonce jako první využil televizi pro svoji reklamu.

 
 

káva