Marzotto Espresso Classico 1kg zrnková káva
Marzotto Espresso Classico 1kg zrnková káva, Nástupce oblíbené směsi pro automatické kávovary Udinese Classico se v novém kábátě dočkal výrazně vyššího podílu jihoamerické kávy Robusta z Kolumbie. Směs Marzotto Classico tvoří káv
Cena s DPH | 289 Kč |
Marzotto Espresso Classico 1kg zrnková káva
Značka Marzotto vznikla jako následovník pražírny Udinese.
Nástupce oblíbené směsi pro automatické kávovary Udinese Classico se v novém kábátě dočkal výrazně vyššího podílu jihoamerické kávy Robusta z Kolumbie.
káva marzotto
Směs Marzotto Classico tvoří káva Arabica a Robusta v poměru 50:50. Kávy jsou smíchány během pomalého pražení. Typická všestranná italská káva s nádherně hustou cremou a dobře vyváženou chutí.
káva marzotto
Jako jedna z posledních káv je pražena tradiční metodou na ohni. Po 30 až 32 minutách pražení nad hořícím bukovým dřevem získává káva specifickou a bohatou nasládlou chuť, kterou u konvenčně pražených druhů nikdy nepocítíte.
káva marzotto
Marzotto Torrefazione je známá společnost v okolí Vicenza. Založena v poválečném období, okamžitě vynikla pro svou historickou a prestižní značku: Portorico.
V počáteční fázi se společnost specializovala na pražení kávy, ale pak přidala do své hlavní činnosti obchod s ječmenem. V průběhu let se stala pevnou průmyslovou referencí pro všechny své zákazníky, poskytující vybrané produkty vysoké a standardizované kvality.
Výrobky Marzotto Torrefazione jsou v současné době známé na celém světě, především díky své vysoké kvalitě a konkurenceschopné ceně.
Společnost nabízí jak tradiční produkty, jako je ječmen, kávová zrna a kávový prášek, tak široký sortiment instantních, lyofilizovaných a aglomerovaných produktů.
káva marzotto
Dále je společnost oprávněna vyrábět bio kávu a ječmen.
Produktivní proces vychází z pěstování ječmene nebo přímého dovozu kávy. Po různých výrobních fázích se suroviny přeměňují na hotový výrobek, připravený k balení a distribuci na trhu.
Marzotto Torrefazione má kromě výroby kávy a ječmene pro jiné firmy nebo poskytování zakázkových značek také své vlastní značky, které jsou specificky zaměřeny na maloobchodní a distribuční průmysl.